Sotsiaalvõrgustikes klientidega suhtlemise reeglid
Ettevõtte positsiooni tugevdamine veebis
Näpunäiteid sotsiaalmeedia nähtavuse suurendamiseks ja hea klienditeeninduse pakkumiseks
1. Olge hõlpsasti leitav ja püsige õigel teel. Parim on kasutada kõikidel kanalitel sama kutsungi: @firma nimi. Kui keegi juba kasutab teie brändinime sel viisil, proovige leida asendus sellele sõnale, mis ettevõtet kõige paremini kirjeldab. Vajadusel lisage päritoluriik. Ärge kunagi kasutage numbreid!
2. Isiklik lähenemine. Inimestele ei meeldi reklaamide vaatamisele aega raisata, seega proovige muuta oma konto reklaamivabaks. Postitage huvitavaid fotosid, lemmikkliendi sõnumeid, jagage näpunäiteid, mis on asjakohased nii teie jälgijate kui ka teie ettevõtte jaoks.
3. Lühisõnumid. Vähesed inimesed taluvad pikki lõike oma uudistevoos. Teie sõnum peaks koosnema lühikesest tekstiosast ja illustratsioonist. Vajadusel lisa link, näiteks: "Täpsemalt vaata siit." Sellised lingid võivad aidata suurendada teie saidi liiklust.
4. Suhtle klientidega. Ettevõtte jaoks on väga oluline säilitada head suhted klientidega ja üks parimaid viise selle saavutamiseks on vastata klientide kommentaaridele Twitteris ja/või Facebookis. Tõestage oma klientidele, et teie klaviatuuri taga on inimene! Vastustesse on mõttekas panna alati oma initsiaalid. See on eriti kasulik, kui sotsiaalmeedia suhtluse eest vastutab rohkem kui üks ettevõtte töötaja.
5. Koostage situatsiooniplaan. Suhtlemine sotsiaalmeedias ei suju alati libedalt – vahel tuleb rinda pista rahulolematute klientidega, kes esitavad ebamugavaid küsimusi või tõstatavad oma kahtlusi. Näidake sellisele kliendile, et suhtute probleemi tõsiselt ja kavatsete sellega tegeleda, edastades kliendile oma telefoninumbri või e-posti aadressi.
6. Keskenduge oma erialale. Jagage teavet uute toodete ja allahindluste kohta ennekõike sotsiaalvõrgustikes. Kõik on õnnelikud, et neil on võimalus raha säästa või isegi midagi tasuta saada, seega on mõttekas koostada eripakkumised eksklusiivseteks postitusteks sotsiaalvõrgustikes. See motiveerib kogemata teie lehele sattunud kliente teie jälgijateks saama.
Facebookil ja Twitteril on nüüd spetsiaalne nupp Kinnita kõige olulisemate postituste kinnitamiseks lehe ülaossa, et külastajad näeksid neid alati esimesena.
Sotsiaalmeedia on vaid üks paljudest võimalustest klientidega suhtlemiseks. Kui te pole täiesti kindel, et koostatud teade tuleks Internetis avaldada, siis esitage endale kaks küsimust: "Kas ma postitaksin selle teksti oma poe aknale?" "Kas ma räägiksin niimoodi näost näkku kliendiga?" Kui vastasid mõlemale küsimusele jaatavalt – postita sõnum rahulikult.
Need näpunäited aitavad teil veebijälgijate arvu kasvatada ja õigetest sotsiaalmeediaplatvormidest maksimumi võtta.
Kristjan Hiiemaa, tegevjuht Erply
Similar articles:
Web → Эстонские пользователи соцсетей тоже могут зарабатывать в интернете